loading...
★★★هواداران رئال مادرید★★★
کامل کاسیاس بازدید : 188 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (2)
در آخرين ساعات فصل نقل و انتقالات تابستاني بود كه اوزيل با قيمت 45 ميليون يورو به مدت پنج سال به آرسنال پيوست و تقريبا بيش از 90 درصد مادريديسموها از اين انتقال ناراصي و خشمگين بودند و به پرز و آنجلوتي توهينهاي زيادي كردند.من هم خيلي از اين انتقال متعجب شدم اما كمي فكر كردم و به اين نتيجه رسيدم كه اين تصميم بي دليل و با هدف كسب پول نبوده چون رئال مادريد امسال ركورد درآمد در يك تيم ورزشي را شكسته است.در همين راستا من هم دلايل خودم را براي اين انتقال بيان ميكنم:
1-شروع فوق العاده ايسكو:آنجلوتي در سه بازي ليگ نشان داد كه ايسكو را به اوزيل ترجيح ميدهد.او استعداد خود را در اين سه بازي نشان داد.به هرحال اين تصميم مربي بود و او حق دارد كه بازيكن مورد علاقه اش را انتخاب كند.اوزيل هم بايد براي رسيدن به اين تركيب و رقابت با ايسكو ميجنگيد و تلاش ميكرد.آنجلوتي از ايسكو خيلي تمجيد ميكرد و ميگفت"ايسكو خيلي خوب كار مي كند . انگار كه سالها در رئال مادريد بازي مي كرده است . حرفه اي و دقيق بازي مي كند . بازيكن بسيار خوبي است . " اين حرفهاي آنجلوتي در تمجيد از ايسكو بود . اما مربي در مورد اوزيل هرگز اين گونه صحبت نكرد .
2-سياست باشگاه: در اين فصل استفاده از آكادمي ،جوانگرايي و اسپانيايي تر تيم شدن بود كه هوادارن هم به آن تاكيد خاصي داشتند و خريد ايسكو،ايارا هم بر همين منوال بود.خريد ايسكو را زيدان توصيه كرده بود كسي كه رافائل واران را 19 ساله را به تيم آورد(همچنين گرت بيل) كه حتي باعث نيمكت نشيني په په،مدافع با تجربه پرتغالي شد.ابتدا پرز با داشتن اوزيل بي ميل بود اما آنجلوتي هم چراغ سبز نشان داد و بالاخره رضايت داد.ايسكو بهترين بازيكن تيم زير 21 سال اروپا و ليدر تيم لوپتگوي بود.از همان ابتداي پيش فصل فيكس بود و با درخشش خود مانع از نميكت نشيني خود شد.اين بازيكن در مالاگا موفق به دريافت جايزه پسرطلايي اروپا شد.
3-فاكتور سن:يكي از دلايل برتري ايسكو به اوزيل سنش بود.ايسكو سه سال جوانتر از اوزيل بود و جاي زيادي براي پيشرفت دارد و ميتواند سالها در اين تيم باشد.در حقيقت ايسكو در اين سن به عنوان ارزشمند بهترين بازيكن زير 21 سال اروپا رسيد اما علت پيوستن اوزيل فقط درخشش در چند بازي در جام جهاني 2010 بود.پس به نظر ميرسد ايسكو آينده دارتر هست. روند فوق العاده اش در مالاگا ، مسابقات زير 21 سال و آغاز كارش در رئال باعث شده كه به تيم بزرگسالان اسپانيا برسد .ويسنته او را به تيم ملي دعوت كرد حتي اينيستا هم به تمجيد از او گفت"‌بازيكني است كه در زماني اندك توانايي و كيفيت بي نظيرش را نشان داده است و اميدوارم به پيشرفتش ادامه دهد . آينده روشني دارد . بازيكن بسيار مهمي براي تيم ملي اسپانيا و رئال مادريد خواهد بود.
4-عدم ثبات: اوزيل بازيكني است كه در مورد كيفيتش ابهامی وجود نداشت اما هرگز بازيكن باثباتي نبود . در حقيقت نمي شد كه به مدت متوالي بهترين عملكردش را داشته باشد . گاهي در شب هاي بزرگ افت مي كرد و از نظر بدني در لحظات كليدي افت مي كرد.مثلا در اولترافورد به غير از پاس گلي كه داد در جريان بازي ضعيف كا ر كرد به حدي كه حتي مورينيو هم به او گفت :گند زدي به بازي. به هر صورت او بهتر از هر كسي مي داند كه بايد فراز و نشيب خودش را كم ميكرد ،‌به خصوص اگر حريف سرسختي مثل ايسكو مقابلش قرار گيرد .همچنين بازيكني بود كه بعد از دقيقه 70از لحاظ بدني كم مياورد.
4-پول: رئال حاضر بود كه قرارداد اوزيل را از سالانه 5 ميليون يورو به سالي 6.5 ميليون يورو برساند اما پدرش ، مصطفي طمع كرد و خواستار سالي 8.5 ميليون يورو شد . اتفاقي كه با خشم سران باشگاه همراه بود اگر باشگاه حس ميكرد اين بازيكن ارزشش را دارد حتما دستمزدش را زياد ميكرد مثلا دستمزد ژابي را بدون آنكه بازيكن چيزي بگويد بيشتر شد ،اين نشان از توجه باشگاه به عملكرد بازيكنان است . اين درحاليست كه مانوئل پلگريني ، مربي سابق مالاگا وقتي به سيتي رفته بود به شدت به دنبال ايسكو بود و حتي پيشنهادش از نظر مالي خيلي بالاتر بود اما ايسكو ، برنابئو را ترجيح داد و حتي در آن زمان مي دانست كه رقابت با اوزيل آسان نيست اما تن به رقابت داد تلاش كرد و نتيجه زحماتش هم ديد.
5-گلزني:يكي از نقاط ضعف اوزيل اين بود كه كم گل ميزد.در دو سال اول آمارش خيلي ضعيف بود حتي اولين باري كه در خارج از خانه گل زد در هفته پانزدهم ليگ و هشتمين بازي خارج از خانه اش بود كه در برابر رئال ساراگوسا در لاروماردا گل زد.در 71 بازي اولش فقط 10 گل زد. به طور متوسط در سال دوم حضورش هر 605 دقیقه یک گل زد.فقط در سال آخر با نه گل بهترين آمارش را برجاي گذاشت .سال قبل در بازي برگشت نيمه نهايي چمپيونزليگ هم رئال در بيست دقيقه اول سه موقعيت گلزني از دست داد كه بهترينش موقعيت اوزيل بود كه هم ميتوانست پاس دهد هم خودش خيلي راحت تبديل به گل كند اما ضربه اش را خيلي بد زد و بازي با نتيجه 2-0 به سود رئال به پايان رسيد و رئال حذف شد. اين درحالي بود كه اگر يك دقيقه ديگر بازي ادامه داشت رئال گل سوم را هم ميزد اما موقعيتي كه اوزيل خرابش كرد در دقيقه 15 بود.در فينال جام حذفي باز هم اوزيل يك موقعيت شبيه دروازه خالي را به نرمي زد و توپ را كورتورا گرفت . يكي از عوامل اصلي از دست رفتن اين دو جام اوزيل بود اما در نهايت تنها كسي كه زير سوال و اخراج شد مورينيو بود نه اوزيل.اما در رابطه با ايسكو قضيه متفاوت است .او نه تنها سه پاس گل داده بلكه چهار گل هم زده كه سه تايش در ليگ هست كه تاثير موثري در جدول داشت . مدتها بود كه رئال هافبك گلزني مثل ايسكو نداشت .او يك راهكار جديد براي رئال در زمان هايي است كه كريستيانو مهار مي شود. كاري كه هيگوائين و بنزما در سالهاي گذشته در انجامش ناتوان بودند . با ايسكو رئال راحت تر گل مي زند و در بازيهاي بسته ، بازيكن مالاگايي مي تواند يك راهكار باشد. حتي سال قبل در زمين مالاگا كه رئال 3-2 باخت پدرو سن مارتين تحليلگر بازيهاي تيم گفت كه رئال در آن بازي محو حركات ايسكو شده بود و ساختار رئال را به هم ریخته بود . پست اصلی او در میانه زمین بود اما همه جا دیده می شد . خدیرا را محو کرده بود ، اجازه کار را به ژابی نمی دادو.... پس ايسكو عملکردی داشته که فقط کسی می تواند از او انتقاد کند که بی طرف نباشد.
6-خانم بازي: روزنامه مادريدي ال موندو اخيرا گزارش داده بود كه مسائل شخصي و "خانم بازي " هاي اوزيل يكي از دلايلي بوده كه باشگاه رئال با رفتن اين بازيكن موافقت كرده است . اوزيل به محض پيوستن به رئال با نامزد قديمي خود ،‌آنا ماريا به هم زد و پس از آن انواع و اقسام مدل ها و زن هاي مختلف را تجربه كرد.حتي در اين مدت هم مورينيو و هم لوو از اين كه اين بازيكن بيش از حد درگير چنين مسائلي شده ناراحت بودند و فكر ميكردند كه اين بازيكن به زندگي عشقي خود بيش از فوتبال اهميت مي دهد . او در سه سال حضور در رئال ، چهار دوست دختر متفاوت داشت.حتي چند سال پيش عكسهايي از او در حال سيگار كشيدن گرفته شده بود كه البته منبع موثقي در اين مورد وجود ندارد.
7-ترس از رقابت:يكي از دلايل رفتن اين بازيكن اين بود كه نميتوانست با ايسكو رقابت كند و دوست داشت كه تحت هر شرايطي فيكس باشد.اين بازيكن هم مشكل ماريو گومز را دارد كه گفت دوست دارم فيكس باشم بدون اينكه رقيبي داشته باشم.در تيمي مثل رئال مادريد همه دوست دارند فيكس بشوند و براي رسيدن به تركيب ميجنگند اما اين بازيكن چند روز قبل از رفتنش ميگويد كه ميخواهم بمانم و رقابت كنم واز خريد بيل هم استقبال كرد اما چند روز بعد به آرسنال پيوست و گفت كه آنجلوتي به من اعتقاد نداشت.به نظر ميرسد كه اين بازيكن يا فكر ميكرد تيم براي او بازي ميكند كه دوست داشت حتي وقتي كسي بهتر از او هم بود باز هم فيكس شود يا اينكه خودش را با زيدان اشتباه گرفته بود البتهمشكلش فيكس شدن نبود اين بود كه در پستي بازي كند كه ايسكو هست. اما در بازي با گرانادا وقتي كه در دقيقه 65 با كاسميرو تعويض شد با چهره اي خشمگين از زمين خارج شد تا ناراحتي خود را نشان دهد . در زمان تعويضش حاضر نشد روي نيمكت بنشيند و مستقيما به رختكن رفت و حتي گفته شد پيش از اتمام بازي در اتوبوس بود.در بازي بعدي وقتي كه نيمكت نشين شد از كار آنجلوتي انتقاد كردند اما حقيقت اين است حركت اوزيل در آن بازي بي احترامي به مربي بود و از لحاظ حرفه اي اين كار درست نبود چون همه مربيان دوست دارند تصميماتشان مورد احترام قرار بگيرد و كارلو به درستي اوزيل را درستي تنبيه كرد. اگر آوردن رقيب به معني بي احترامي است ، حتما دي ماريا و خديرا بايد پرز را به باد فحاشي ميگرفتند . براي دي ماريا رقيب 90 ميليوني مثل بيل آورده شد و براي خديرا هم رقيب 40 ميليوني مثل ايارامندي اما بازيكني مثل ديماريا چون كه عاشق رئال بود و اين تيم را دوست داشت گفت كه در رئال ميمانم.خديرا هم براي گرفتن جايگاهش از ايارا و كاسميرو تلاشش را ميكند اما در نهايت اين مربي است كه بهترين تصميم را ميگيرد و بازيكن مود علاقه اش را انتخاب ميكند.
8-پدرش: ماجراي رفتن اوزيل از رئال در اواخر سال گذشته شروع شد. پدر اوزيل خواستار تمديد تا 2019 و افزايش دستمزد مسعود به سالي 7 ميليون يورو بود . اما باشگاه كاملا مخالف بود و برنامه اي براي چنين كاري نداشت . مصطفي اوزيل با ناراحتي برنابئو را ترك كرد و به دنبال تيم پرداخت. در اين مدت مصطفي مدام به پسرش مي گفت كه باشگاه قدرش را نميداند و بايد به رفتن فكر كند . اصرار مصطفي بالاخره نتيجه داد. فردی که در طول دوران بازی اوزیل نزدیک به او بوده گفته است :" او عاشق رئال بود اما پدرش توي گوشش چيز ديگري خوانده بود . خود مسعود هنوز نمي داند كه چه كار كرده است . اما به زودي خواهد فهميد و اشتباهش را درك مي كند . اميدوارم اشتباه كنم اما پدرش دوران فوتبالش را با اين تصميم تمام كرد . او مي توانست در رئال يك اسطوره باشد اما حالا بايد در آرسنال و با بازيكناني سطح پائين تر كار كند.حتي پدرش در مصاحبه اي به پرز حمله كرد و گفت كه او مرد شريفي نيست و به دنبال پول بيشتر است كه باشگاه هم در جوابش برايش اظهار تاسف كرد . آنجلوتي هم گفت كه هيچ كس اگر خودش نخواهد ، از رئال مادريد نمي رود،اين تصميم خودش بود كه با يك پيشنهاد خوب برود.
اما با تمام اين دلايل نكته عجيب اين بود كه اين بازيكن گفت كه حاضر بودم رايگان به آرسنال بپيوندم .باورم نميشد كه او همچنين حرفي زده باشد .واقعا با اين حرفش به غيرت مادريديسموايم برخورد كه بازيكني كه سه سال در رئال بوده و او را تبديل به يك ستاره كرد حداقل بايد كمي قدر شناس تر باشد و اين گونه به رئال توهين نكند.درخشش او در رئال حتي باعث شد كه يك خيابان در محله خانوادگيش در تركيه به نامش زده شود. اين حرف موجب ناراحتي اكثر مادريديسموها شد اما باز هم عده اي از اوزيليسموها گفتند كه چرا بيل هم همين حرف را زد؟وقتي از بيل در مورد قيمتش پرسيدند گفت: اين به من مربوط نيست . بين رئال و تاتنهام است . من حاضر بودم فقط با يك پني بيايم تا جامها را ببرم ، چمپيونزليگ را كسب كنم و بازيكن بهتري شوم.اين حرف اصلا در آن توهيني ديده نميشود اما اينكه بگويد رايگان هم به آرسنال ميرفتم توهين بزرگي به رئال بود .چطور آرسنال كه بهترين تيم لندن هم نيست را به رئال مادريد بهترين تيم تاريخ فوتبال ترجيح دادي؟فقط بخاطر پول؟بعد ميگويي كه ونگر به من زنگ زد و مرا متقاعد كرد .ونگر،هري پاتر نيست و نميتواند جادو كند. تويي كه هميشه از عشقت به اين تيم ميگفتي چه شد كه با يك تماس ناگهان نظرت عوض شد؟ وقتي چند تا از مصاحبه هاي قبلي اين بازيكن را ميبينم واقعا شك ميكنم كه شايد هم ونگر جادوگر باشد!
(رئال مادرید یک تیم اسطوره ایست. من در بهترین باشگاه جهان بازی می کنم. می خواهم که فوتبالم را در رئال مادرید تمام کنم ، آنها باشگاه شماره یک اسپانیا هستند. حضور در رئال مادريد ، موفق ترين باشگاه جهان، رويايي است. به پرز :‌آقاي مدير ، مي خواهم سالها در اين جا بمانم. زندگی‌ام در مادرید بی‌نقص است. مي توانم تصور كنم كه در رئال بازنشسته شوم.)
اينها فقط اندكي از ابراز علاقه اين بازيكن به رئال بود. در پايان سال اولش زماني كه يونايتد به اين بازيكن پيشنهاد ميدهد رضا فاضلي،وكيلش ميگويد: ممنون ، اما اوزيل در رئال مادريد خيلي راحت است . هيچ راهي نيست. سپس به خود اين بازيكن تمايل يونايتد را اطلاع مي دهد و بازيكن آلماني مي گويد : از رئال مادريد تكان نمي خورم پس به نظر ميرسد كه بخاطر پول نظرش عوض شده است چون اگر قرار بر احترام باشد چطور تيمي مثل آرسنال كه مدعي اصلي جام نبردن است چيزي به او چيزي مي دهد كه در پر افتخار ترين باشگاه تاريخ به او داده نشده است.حتي فرناندو پارامو هم گفت :اوزيل لياقت رئال را نداشت.اين در حاليست كه شماره 10 در تاريخ رئال بر تن بازيكنان بزرگي مثل همچون فيگو،پوشكاش،لائودروپ و سيدورف بود.
مسلما با وجود او به جواهري مثل خسه كمتر توجه ميشد.وقتي كه رئال رقم فسخ قراردادش را 200ميليون اعلام ميكند يعني روي اين بازيكن حساب ويژه اي باز كرده است.اما باز هم عده اي از اوزيليسموها گفتند كه در غياب ايسكو چه كسي جايگزين اين بازيكن ميشود؟فكر كنم كساني كه اين حرفها را ميزنند دعا ميكنند تا ايسكو مصدوم شود .به نظرم مودريچ ميتواند كاري كند كه خلا او حس نشود.در پستي كه الان مودريچ هست ايارمندي احتمالا فيكس ميشود چون وقتي رئال 39 ميليون براي اين بازيكن ميدهد يعني ميخواهد او را جايگزين ژابي كند كه 32 سال سن دارد.در پست بعدي خديرا و كاسميرو هستند كه دومي پديده پيش فصل رئال شد .پس اين بازيكن ميتواند در غياب ايسكو در آن پست بازي كند .حتي هواداران وقتي كه ايسكو مصدوم شده بود خسه در نظرسنجي بيشتر از مودريچ راي آورد البته كمي هم تصميم احساسي بود. بيل هم توانايي بازي در آن پست را دارد پس نبايد نگران باشيم .وقتي در فينال چمپيونزليگ ايسكو پاس گل بدهد ديگر كسي از اوزيل صحبت نميكند.پس تصميم پرز در فروش اوزيل نه تنها اشتباه نبوده بلكه يك تصميم كاملا هوشمندانه را گرفت چون اگر در نيم فصل يا فصل بعد اين كار را ميكرد با توجه به بازي نكردنش افت ميكرد و اين روي قيمتش هم تاثير زيادي ميگذاشت
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آیدی نیمباز=*iker...casillas* شماره پیامک09393053332
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • خرید گیفت کارت پی اس ان 20 دلاری ارزان
  • فرش 1000 شانه
  • ليست استخدامي کشوري
  • سرور مجازی آلمان
  • پایان نامه ارشد
  • خرید فیلتر شکن
  • خرید گیفت کارت گوگل پلی 5 دلاری
  • چاپ کاتالوگ و بروشور
  • خرید جم کلش رویال
  • جی پی اس گارمین
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • تشریفات
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • *real*
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • چهارشنبه 25 مرداد 1396
  • يکشنبه 21 خرداد 1396
  • چهارشنبه 17 خرداد 1396
  • پنجشنبه 19 اسفند 1395
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • دوشنبه 02 اسفند 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • دوشنبه 29 شهريور 1395
  • يکشنبه 23 خرداد 1395
  • پنجشنبه 20 خرداد 1395
  • سه شنبه 11 خرداد 1395
  • سه شنبه 22 دی 1394
  • دوشنبه 21 دی 1394
  • يکشنبه 20 دی 1394
  • شنبه 19 دی 1394
  • جمعه 18 دی 1394
  • چهارشنبه 16 دی 1394
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • شنبه 04 آبان 1392
  • سه شنبه 16 مهر 1392
  • دوشنبه 15 مهر 1392
  • دوشنبه 01 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • يکشنبه 13 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • شنبه 05 مرداد 1392
  • جمعه 04 مرداد 1392
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • چهارشنبه 02 مرداد 1392
  • سه شنبه 01 مرداد 1392
  • دوشنبه 31 تير 1392
  • يکشنبه 30 تير 1392
  • شنبه 29 تير 1392
  • جمعه 28 تير 1392
  • پنجشنبه 27 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • سه شنبه 11 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • سه شنبه 04 تير 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • دوشنبه 26 فروردين 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • پنجشنبه 22 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • پنجشنبه 15 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • سه شنبه 13 فروردين 1392
  • دوشنبه 12 فروردين 1392
  • يکشنبه 11 فروردين 1392
  • شنبه 10 فروردين 1392
  • جمعه 09 فروردين 1392
  • پنجشنبه 08 فروردين 1392
  • چهارشنبه 07 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • دوشنبه 05 فروردين 1392
  • يکشنبه 04 فروردين 1392
  • شنبه 03 فروردين 1392
  • جمعه 02 فروردين 1392
  • چهارشنبه 30 اسفند 1391
  • سه شنبه 29 اسفند 1391
  • دوشنبه 28 اسفند 1391
  • يکشنبه 27 اسفند 1391
  • شنبه 26 اسفند 1391
  • جمعه 25 اسفند 1391
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • سه شنبه 15 اسفند 1391
  • دوشنبه 14 اسفند 1391
  • يکشنبه 13 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • پنجشنبه 05 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • يکشنبه 17 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • سه شنبه 05 دی 1391
  • دوشنبه 04 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • پنجشنبه 16 شهريور 1391
  • چهارشنبه 15 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • چهارشنبه 01 شهريور 1391
  • سه شنبه 31 مرداد 1391
  • دوشنبه 30 مرداد 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • دوشنبه 26 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • يکشنبه 11 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 06 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 03 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • يکشنبه 27 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 03 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • سه شنبه 01 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • پنجشنبه 18 اسفند 1390
  • چهارشنبه 17 اسفند 1390
  • سه شنبه 16 اسفند 1390
  • دوشنبه 15 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • پنجشنبه 27 بهمن 1390
  • سه شنبه 25 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • دوشنبه 17 بهمن 1390
  • يکشنبه 16 بهمن 1390
  • شنبه 15 بهمن 1390
  • جمعه 14 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • جمعه 30 دی 1390
  • چهارشنبه 28 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • يکشنبه 3 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • دوشنبه 25 مهر 1390
  • يکشنبه 24 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • پنجشنبه 21 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • پنجشنبه 7 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • نظرسنجی
    فقط ؟
    نظرتون در مورد وبلاگ؟
    طرفدارکدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3614
  • کل نظرات : 798
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 879
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 3,757
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,867
  • بازدید ماه : 5,867
  • بازدید سال : 108,201
  • بازدید کلی : 1,997,426